Thermo King
Thermo King - globalny potentat branży chłodniczej - zwłaszcza w jej mobilnej gałęzi. Ta amerykańska marka istniejąca od okresu międzywojennego zajmuje się przede wszystkim produkcją agregatów chłodniczych dla przemysłu spożywczego, umożliwiających transport produktów drogą morską, kolejową czy lądową.
Od momentu powstania marka stawiała na stosowanie innowacji oraz doskonalenie technologii chłodzenia, początkowo stosując silniku benzynowe. Już w latach 50-tych ubiegłego wieku zaczęto stosować silniki diesla - trwałe i gwarantujące wieloletnie, bezawaryjne użytkowanie agregatów.
Obecnie w urządzenia Thermo King stosowane są wysokiej jakości silniki japońskiej marki Yanmar - które sprawdzają się również w maszynach rolniczych czy budowlanych. Takie rozwiązanie gwarantuje także dostęp do kompleksowych usług serwisowych.
Z naszej strony możemy zaoferować następujące usługi:
- serwisowanie oraz usługi naprawcze obejmujące silniki spalinowe działające w agregatach chłodniczych - marki Yanmar i nie tylko;
- przeglądy techniczne silników spalinowych;
- wymianę zużytych komponentów na nowe części zamienne - nasz asortyment obejmuje pełną gamę części do silników Thermo King - od tłoków i panewek, poprzez rozruszniki i cewki, po wtryskiwacze i końcówki wtrysków;
- wymianę całego zużytego silnika - na model zregenerowany - posiadamy wiele typów silników różnych marek do urządzeń Thermo King;
Dysponujemy częściami m.in. do następujących silników Yanmar / Thermo King:
2.2 SE SMX P, 235, 2. 35, 244, 2. 44, 249, 2. 49, 2TNE68E, 353, 3.53, 366, 3. 66, 374, 3. 74, 388, 3. 88, 395, 3. 95, 3TN66, 3TN75, 3TN82, 3TN84, 3TNA72, 3TNA72E, 3TNC78E, 3TNE68, 3TNE72, 3TNE74, 3TNE78A, 3TNE82A, 3TNE84, 3TNE88, 3TNV106, 3TNV70, 3TNV76, 3TNV80, 482, 4. 82, 486, 4. 86,, 486E, 4.86E, 486V, 4,86V, 4TNE106, 4TNE84, 4TNE88, 4TNE94, 4TNE98E, Isuzu 2.2DI, Isuzu C201.
Silniki agregatów Thermo King oraz Carrier przez nas obsługiwane można znaleźć w poniższym wykazie:
Extra, Optima, Ultra, Ultima, Fresh King, HK i HK-II / HKII, HK-III / HKIII, JDI, JD-II, KD-I, MD-I, MDII, NWD (Silnik OM636), RD-I TC, RD-I, RD-I, RD-II & RD-II Max, RD-II SR, RMN-II SR, RMU-II, SB1, SB11, SB-I, SB-I, SB-II, SB-III, SB-II w/c201 Engine, RM-II, SB-II, SB-III, SB-II, SB-III SR, SB-III Whisper, Sentry, Sentry di, Sentry II Max, SNWD, Super NWD S200, Super NWD S300, Super-II SR, Super-II Whisper, TD-II , TD-II Max, TD-IISR, TS-500, SB-300 30, TS-200 , SB-190 30, SB-200 30 i 50, SB-II w/di 2.2 Engine, Sentry II Max w/ se 2.2, Sentry Max w/di 2.2 Engine, 25, KD-II 25, 25, HK-III 30, SB-II 30 Max, SB-III 30SR, SB-III 30 Max, Super-II 30 Max, Super-II 30SR, Super-II 30 Max w/ se 2.2, SB-II 50 TC, 30 i 50, KD-I SSIV 30 i 50, DK-I ssir 30 i 50, 30 i 50, LND 30 i 50, MD-I SSIV 30 i 50, LND 30 i 50, 30 i 50, PGM i PGM-II 30 i 50, RD-I ssir 30 i 50, RD-I SSIV 30 i 50, RD-II 30 i 50 Max, SB-III 30 & 50 SR, SB-III 30 i 50 SR i TG VI, Super NWD 30 i 50 S100, TD-I 30 i 50, TD-II 30 i 50, TD-II 30 i 50, XMD 30 & 50, Supra 422, Crown 500 M19, Crown 500 M19, Supra 622, Supra 722, Supra 922, 1500, 3000, XNWD 30 5100, 5200.